تعمير لپ تاپ دل
آموزش كامل و جامع تعمير لپتاپ دل

مطالعه در تخت خواب با اندرويد 12، به لطف قابليتي جديد در اين ورژن، ساده تر خواهد شد. فناوري تشخيص چهره به كمك اندرويد 12 آمده تا نمايشگر گوشي در حين مطالعه، موقعيتي ثابت داشته باشد. به اين ترتيب مي توانيد پس از طي يك روز خسته كننده و زماني كه در تخت خود دراز كشيده ايد، كتاب مورد علاقه تان را به سادگي مطالعه كنيد. اين درحالي است كه تا پيش از اين، چرخش خودكار نمايشگر گوشي كمي دردسرساز بود و مشكلاتي را در حالت افقي ايجاد مي كرد.

قابليت جديد اندرويد 12 مطالعه در تخت ‌‌خواب را آسان مي ‌كند 

هم اكنون اگر گوشي تان را در حالت افقي بگيريد، احتمالا صفحه نمايش گوشي هم به حالت افقي در مي آيد. حتي اگر حالت چرخش خودكار را غير فعال كنيد، در برخي از برنامه ها باز اين اتفاق مي افتد. در چنين شرايطي، تماشاي يك فيلم يا خواندن يك متن، دشوار و آزاردهنده است. اما مطالعه در تخت خواب با گوشي هاي اندرويد 12 به شما اين امكان را مي دهد كه به سادگي، صفحه را ثابت نگه داشته و كتاب يا متن مورد نظرتان را بخوانيد.

به نظر مي ‌رسد اندرويد 12 قابليتي جديدي براي كمك به اين مشكل فراهم كرده است. در اين قابليت، موقعيت فرد نسبت به گوشي، از طريق تشخيص چهره، شناسايي مي شود. سپس صفحه نمايش متناسب با همان موقعيت، مي چرخد و در وضعيت مذكور، ثابت مي ماند. اين قابليت هنگامي فرد در تخت‌خواب دراز كشيده و گوشي نيز در حالت افقي قرار دارد، تشخيص مي‌دهد كه نگاه به صفحه گوشي به صورت عمودي است و از چرخش خودكار صفحه‌نمايش جوگيري مي‌كند.

فعال سازي قابليت ثابت ماندن صفحه در اندرويد 12 

براي فعال سازي حالت مطالعه در تخت خواب با اندرويد 12، وارد تنظيمات گوشي شده و به بخش صفحه نمايش يا همان   Display  برويد. در پايين صفحه، چرخش خودكار صفحه‌ نمايش (Auto-rotate screen) را انتخاب كنيد. در اين بخش، دو گزينه نمايش داده مي شود كه يكي براي فعال و غيرفعال كردن چرخش خودكار صفحه ‌نمايش و ديگري براي فعال و غيرفعال كردن تشخيص چهره است. شما بايد هردو گزينه را فعال كنيد. اگر دراز كشيده باشيد، اندرويد 12چهره شما را تشخيص داده و نمايشگر را در همان حالت عمودي، نگه ميدارد.

تعمير گوشي htc

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۰ دى ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۴۷:۵۵ ] [ پوران دخت خدابخش ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

بهترين و با كيفيت ترين مقالات و آموزش ها را ميتوانيد در وبلاگ ما مشاهده كنيد. اينجا همان جايي است كه شما به مهارت و اطلاعات مورد نياز براي آشنايي و تعمير وسايل مد نظر خود را به صورت كامل و همچنين كاربردي كسب ميكنيد.
نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی