تعمير لپ تاپ دل
آموزش كامل و جامع تعمير لپتاپ دل
اين روزها بسياري از كارهاي واجب و غير واجب ما با اپ هاي داخل گوشي مان انجام مي گيرند. از اين اپ ها به جهت سرگرمي، كار، بازي، خدمات و … استفاده مي شود. تعداد اپ هاي موجود براي هر موبايل هم كم نيست. يكي از مشكلات نرم افزاري موبايل، توجهات مهمي است كه در نصب اپليكيشن موبايل در اندرويد بايد به آنها پرداخت. در ادامه به آنها مي پردازيم.

منبع نصب اپليكيشن درگوشي Samsung كجا بايد باشد؟

اولين و مهم ترين مسئله اي كه بايد مد نظر داشت اين است كه اين اپ را از كجا نصب مي كنيد. همانطور كه مي دانيد اندرويد يك پلتفرم منبع باز هست و همگان به راحتي مي توانند در آن فعاليت داشته و برنامه نويسي كنند. به همين جهت هم اندرويد امكان نصب برنامه ها را از هر طريقي ممكن ساخته است. ممكن است فايل نصبي به شما ارسال شود و يا شما از جايي آن را دانلود نماييد. مطمئن ترين جا براي نصب اپليكيشن در اندرويد خود گوگل پلي يا پلي استور هست. اينها به اصطلاح بازار اصلي اپ هاي اندرويدي هستند و اطمينان بيشتري به آنها مي توان داشت. اما به هرحال به دليل مسائلي از جمله تحريم هاي گوگل عليه ايران هميشه نمي توان تمام نرم افزار ها را از آنها يافت و مجبور هستيم از جاهاي ديگري دانلود كنيم. كه در اين صورت در مرتبه اولي كه بخواهيد از جاي ديگري دانلود داشته باشيد، يك سوال باز مي شود و شما بايد اجازه دانلود از تمام منابع را بدهيد.
هنگام نصب اپليكيشن در اندرويد و انتخاب اپ مورد نظرتان به چند نكته توجه خاص داشته باشيد. اگر از مبادي اصلي دانلود نمي كنيد سعي كنيد از جاهاي معتبر اين كار را بكنيد و حتي الامكان از دانلود و نصب برنامه ها از جاهاي نا مطمئن پرهيز كنيد. هنگامي انتخاب و دانلود اپ دقت داشته باشيد كه اين اپ چند بار دانلود شده است، چه رتبه و امتيازي از طرف كاربران ديگر گرفته، حتما بخوانيد كه نظرات كاربران ديگر درباره اين اپ چيست. اين ها پارامترهايي هستند كه در واقع در دسته انتقال تجربه مي گنجند. حتما در نصب اپ از تجربه بقيه استفاده كنيد. شايد اصلا اين اپ آن چيزي نباشد كه شما دنبالش هستيد.

دانلود و نصب برنامه ها از فروشگاه بازي گوگل در گوشي سامسونگ 

  1. روشن كردن گوشي سامسونگ.
  2. مطمئن شويد كه گوشي Samsung شما به اينترنت متصل است.
  3. از صفحه اصلي آيكون برنامه ها را ضربه بزنيد.
  4. از پنجره اصلي آيكون برنامه ها را ضربه بزنيد.
  1. پس از باز پنجره فروشگاه بازي گوگل، در قسمت جستجو در بالا، نوع جستجو نام برنامه است كه مي خواهيد نصب كنيد و شير دكمه جستجو (با نماد ذره بين را فشار دهيد).
  2. شير نام برنامه از پيشنهادات نمايش داده شده.
  3. در صفحه برنامه نصب شير.
  4. از كادر تأييد كه باز مي شود تا شير پذيرش.
  1. صبر كنيد تا برنامه دانلود و نصب بر روي گوشي سامسونگ.
  2. پس از انجام, دكمه باز كردن در صفحه نرم افزار را براي راه اندازي برنامه را ضربه بزنيد.

رفع مشكل نصب نشدن برنامه ‌هاي موبايلي در گوشي‌ هاي سامسونگ

از مهمترين و شايع ‌ترين دلايل عدم نصب موفق برنامه‌ ها در گوشي هاي سامسونگ و ساير گوشي‌ها، نداشتن فضاي كافي در دستگاه‌ شما است. تا حد امكان سعي كنيد از نصب و دانلود برنامه‌ ها و يا فايل‌ هايي كه ضروري نيستند و حجم زيادي از حافظه گوشي شما رو اشغال مي ‌كنند، خودداري كنيد.
 اگر با اين وجود هم، در زمان نصب برنامه‌ ها متوجه كمبود فضا در گوشي خودتون شديد، مي‌ توانيد از كارت حافظه استفاده كنيد تا كمي از محتواي حافظه گوشي موبايل را به كارت انتقال دهيد. اما بهتره تا حد امكان، برنامه ‌ها رو در حافظه گوشي نگه ‌داريد تا كارت حافظه و مسير ذخيره برنامه ‌ها رو تغيير نديد. چون اگر هر مشكلي در كارت SD  به وجود بياد، ديگه برنامه‌ از دسترس‌ شما خارج خواهد شد. اما با اين وجود، مي ‌توانيد با انتقال برنامه ‌هاي سنگين و حجيم به كارت حافظه، فضاي گوشي را براي نصب برنامه‌ هاي جديد خالي كنيد.

مشكل در نصب نشدن برنامه ‌هاي موبايلي به دليل عدم دسترسي به “Unknown sources” 

در گوشي ‌هاي سامسونگ و به طور كلي گوشي‌ هايي با سيستم عامل اندرويد، يك بخش امنيتي وجود دارد به اسم “Unknown sources” كه وقتي برنامه ‌اي را از يك منبع ناشناخته دانلود كرديد و مي ‌خواهيد نصب كنيد، به شما اجازه اين كار را نخواهد داد. معمولاً شناخته ‌شده ‌ترين و معتبرترين منبع از نظر يك گوشي اندرويدي، فروشگاه گوگل پلي هست كه ما هم توصيه مي ‌كنيم تا حد امكان برنامه‌ هايي را كه لازم داريد، از اين طريق دانلود كنيد. اما اگر به هر دليلي، برنامه ‌‌اي را از منبع ديگه ‌اي كه براي سيستم عامل‌ ناشناخته‌ است دانلود كرديد، بايد مجوز “Unknown sources” رو در گوشي فعال كنيد. براي اين كار، دستورالعمل زير رو دنبال كنيد؛
  •     وارد منوي تنظيمات (Settings) شويد.
  •     به قسمت “Lock screen and security” برويد.
  •     در صفحه ‌اي كه براي شما باز خواهد شد، گزينه “Unknown sources” رو فعال كنيد.
مشكل در نصب نشدن برنامه ‌هاي موبايلي به دليل عدم دسترسي به "Unknown sources"
يك نكته نهايي در مورد نصب اپليكيشن در اندرويد اين است كه دقت كنيد كه گوشي شما كدام ورژن اندرويد هست و اپ مورد نظرتان حداقل به كدام ورژن نياز دارد، اگر مغايرت ديديد و گوشيتان ضعيفتر بود، اپ را دانلود نكنيد. ضمنا اگر اپ هاي زيادي نصب و پاك مي كنيد، حتما بعد از مدتي با مشكل پر شدن حافظه مواجه خواهيد شد.
 
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۰۷:۴۸ ] [ پوران دخت خدابخش ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

بهترين و با كيفيت ترين مقالات و آموزش ها را ميتوانيد در وبلاگ ما مشاهده كنيد. اينجا همان جايي است كه شما به مهارت و اطلاعات مورد نياز براي آشنايي و تعمير وسايل مد نظر خود را به صورت كامل و همچنين كاربردي كسب ميكنيد.
نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی