تعمير لپ تاپ دل
آموزش كامل و جامع تعمير لپتاپ دل
تا به حال به گرماي كاغذ پس از اعمال فرآيند چاپ و خروج برگه از دستگاه توجه كرده ايد؟ اين گرما به دليل وجود قطعه اي به نام هيتر يا فيوزينگ پرينتر كنون مي باشد. فيوزينگ ها در گذشته از يك لامپ گرم كننده درون  هات رولر تفلون شده و پرس رولر تشكيل شده بودند، اما امروزه جاي لامپ را يك المنت گرم كننده و جاي هات رولر را  هم فيوزر فيلم در فيوزينگ گرفته است.
بهره مندي از اين قطعات كارايي دستگاه را راحت تر كرده است. بد نيست بدانيد اين قطعه در ميان انواع پرينتر و دستگاه كپي مشترك است و كاربردي يكسان دارد.  پس اينكه ميزان تونر مورد نياز براي چاپ يك برگه مورد استفاده قرار گرفت، كاغذ توسط هيتر يا فيوزينگ پرينتر كانن حرارت داده شده و به اصطلاح پخته مي شود. اين حرارت سبب تثبيت و ماندگاري تونر بر روي برگه مي شود.
 
تعمير پرينتر – فروشگاه اينترنتي تيزكار

تعمير فيوزينگ پرينتر canon

غالب اشكالات پيش آمده در فيوزينگ چندان جدي نيست و با اندك گردگيري مرتفع مي گردد. بنابراين توصيه مي شود كه پيش از تماس با واحد تعمير فيوزينگ پرينتر كنون، اين بخش از دستگاه را با رعايت تمامي جوانب احتياط گردگيري و تميز نماييد. اگر اطلاعي در ارتباط با شيوه اين كار نداريد مي توانيد آموزش هاي ارائه شده در اين بخش را دنبال نماييد.
همانگونه كه مي‌دانيد واحد فيوزينگ داراي دو غلتك حرارتي و غلتك فشاري است. كار فيوزينگ در واقع آن است كه با حرارت و فشار، كاغذ و تونر را به هم متصل كند. از همين روست كه غلتك هاي موجود در فيوزينگ به مرور كثيف مي شوند. كثيفي فيوزينگ معمولاً خود را به صورت نقطه يا خطوط سياه روي كاغذ چاپ شده نشان مي دهد.
براي تميز كردن فيوزينگ پرينتر كانن مراحل زير را دنبال نماييد:
    نصف پرينتر از هم باز شود. (براي اين كار درپوش جلوي دستگاه را باز نماييد.)
  • درپوش فيوزينگ رو برداريد.
  • غلتك لاستيكي كه در اين زمان مشاهده مي كنيد، غلتك فشار است.
  • غلتك سفتي نيز كه در اين بخش وجود دارد همان غلتك حرارتي است.
  • (نكته: اين بخش از دستگاه را به خوبي بررسي كنيد تا در صورت وجود خرده كاغذ، آن را پاكسازي نماييد.)
  • براي پاك كردن فيوزينگ، كارشناسان تعمير فيوزينگ پرينتر كانن توصيه مي كنند كه از يك دستمال تميز يا گوش پاك كن آغشته به الكل ايزوپروپيل استفاده نماييد.
  • توجه داشته باشيد كه قطعه فيوزينگ داغ است و با اندك فشاري آسيب مي بيند بنابراين براي تميز كردن آن، كاملاً محتاطانه عمل كنيد.
  • در صورتي كه الكل مورد استفاده شما روغن داشته باشد فيوزينگ كثيف مي شود.
  • درب دستگاه را ببنديد تا فيوزينگ حركت كند.
  • دوباره درب رو باز كنيد و سطح جديدي از آن را تميز كنيد.
  • دو مرحله قبل را تكرار كنيد تا همه نقاط فيوزينگ پاك گردد.
توجه داشته باشيد كه در صورت استهلاك بيش از اندازه فيوزينگ، تميز كردن آن مشكل را حل نمي كند. در صورتي كه توانايي تشخيص اين موضوع را نداريد، بهتر است از مشاوره يك كارشناس تعمير فيوزينگ پرينتر كانن كمك بگيريد.
 
تعمير پرينتر در محل | شارژ كارتريج در محل | ثبت سفارش رايگان |

يونيت فيوزينگ فتوكپي چگونه كار مي كند؟

يونيت فيوزينگ يكي از يونيت هاي دستگاه كپي است كه با درام ارتباط مستقيم دارد. اين قطعه تونر موجود در درام را حرارت داده و موجب تثبيت آن روي كاغذ مي شود. بنابراين گرمايي كه كاغذ بعد از خروج از دستگاه دارد، به دليل گذشتن آن از زير فيوزينگ است.
جالب است بدانيد كه در مدل هاي قديمي تر دستگاه هاي كپي، فيوزينگ ها از يك لامپ گرم كننده درون هات رولر تفلون شده و پرس رولر تشكيل شده بودند. اما امروزه جاي لامپ را يك المنت گرم كننده و جاي هات رولر را هم فيوزر فيلم در فيوزينگ گرفته اند. اين تغيير باعث راحت تر شدن و بهبود قابل توجه عملكرد فيوزينگ و به تبع آن، افزايش بهره وري فتوكپي شده است. تونر براي حك شدن روي كاغذ، احتياج به گرماي بالايي دارد كه اين حرارت را از يونيت فيوزينگ دريافت مي كند. تعمير يونيت فيوزينگ كپي canon از آن جهت داراي اهميت است كه خرابي اين قطعه مشكلاتي را در چاپ دستگاه ايجاد مي كند.
 
براي اطلاعات بيشتر بخوانيد:

تعميرات پرينتر كنون

بي هيچ اغراقي مي توان گفت تجربه، پشتكار و خلاقيت، هوشمندي، تخصص، دانش، نوآوري، خصيصه‌ تك تك مهندسان فعال در  مركز تعميرات كنون  است كه به نوبۀ خود توانسته اند در حوزۀ فعاليت هاي خويش، به سطح مطلوبي از ارائه خدمات بپردازند و حتي الامكان در بهينه سازي دستگاه هاي هوشمند موجود در كشور كوشا باشند. مركز تعميرات كانن در راستاي حفظ و پياده سازي اصول مشتري مدار خويش، اهتمام ويژه اي به ارائه كليه خدمات تعمير و ترميم، بر اساس نرخنامه مصوب و مبتني بر استانداردهاي جهاني به هموطنان گرامي دارد. شما كاربران گرامي مي‌توانيد با حضور نمايندگي مجاز تعميرات پرينتر كنون تخصصي‌ترين سرويس‌هاي مرتبط با بهسازي، ترميم و تعويض دستگاه مورد استفاده خود را دريافت نماييد. در مورد دستگاه‌هايي كه امكان حمل و جابجايي آنها وجود نداشته باشد، خدمات مورد نياز به صورت سرويس در محل ارائه مي‌گردد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۵۴:۳۳ ] [ پوران دخت خدابخش ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

بهترين و با كيفيت ترين مقالات و آموزش ها را ميتوانيد در وبلاگ ما مشاهده كنيد. اينجا همان جايي است كه شما به مهارت و اطلاعات مورد نياز براي آشنايي و تعمير وسايل مد نظر خود را به صورت كامل و همچنين كاربردي كسب ميكنيد.
نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی