تعمير لپ تاپ دل
آموزش كامل و جامع تعمير لپتاپ دل

ويروسي شدن و گير كردن لوگوي تلويزيون

گسترش تلويزيون هاي هوشمند يكي از مشكلاتي است كه توسط كاربران تلويزيون گزارش شده است. اگرچه اين مشكل نادر است، اما بايد بدانيد كه مي تواند عملكرد صحيح تلويزيون را به ميزان قابل توجهي تحت تاثير قرار دهد و باعث اختلال در عملكرد تلويزيون شود. پس بهتر است عوامل و راه حل هاي ويروسي شدن را بدانيم تا بتوانيم به سرعت مشكل را بشناسيم و براي حل آن تلاش كنيم.

ويروسي شدن تلويزيون

دلايل ويروسي شدن تلويزيون هاي هوشمند

ويروس تلويزيون هوشمند مي تواند مشكلات زيادي را در دستگاه شما ايجاد كند. در اين تاپيك به دلايل اصلي مي پردازيم. يكي از مهم ترين و رايج ترين دلايل آلوده شدن تلويزيون هوشمند، اتصال آن به تلويزيون با وسيله جانبي آلوده به ويروس است. اگر يك دستگاه جانبي به ويروس آلوده شود، ويروس فلش در فرآيند اتصال فلش يا مموري استيك به تلويزيون به دستگاه منتقل مي شود و تلويزيون به ويروس آلوده شده و عملكرد آن را بدتر مي كند.

بنابراين در صورت نياز به اتصال فلش به تلويزيون هوشمند يا تعمير تلويزيون شكسته بهتر است ابتدا فلش مموري را به كامپيوتر متصل كرده و پس از اسكن و ضدعفوني آن را به تلويزيون وصل كرده و از آلودگي محافظت كنيد. به اين ترتيب، مي توانيد مطمئن شويد كه تلويزيون هوشمند شما در برابر ويروس ها و آسيب قطعات محافظت مي شود.

نصب و دانلود برنامه هاي ويروسي

از آنجايي كه تلويزيون هاي هوشمند مانند ساير دستگاه هاي الكترونيكي قابليت اتصال به اينترنت را دارند، مي توانند تلويزيون هاي هوشمند را ويروسي كنند. با اتصال تلويزيون به اينترنت مي توانيد از مرورگر استفاده كنيد و برنامه هاي مختلفي را دانلود و نصب كنيد.

برخي از برنامه ها حاوي ويروس هايي هستند كه باعث ايجاد مشكل در تلويزيون مي شوند. بنابراين بهتر است از مراجعه به وب سايت هاي مشكوك و دانلود برنامه هاي مختلف از منابع ناشناس خودداري كنيد. اگر مي خواهيد نرم افزار را دانلود كنيد، ابتدا آن را در رايانه خود دانلود كنيد، سپس پس از حذف ويروس آن را به تلويزيون خود منتقل كنيد. راه حل هايي براي حل مشكلات تلويزيون هاي هوشمند در فضاي مجازي منتشر شده است.

براي حل مشكل ويروسي شدن تلويزيون هوشمند ابتدا از ويروسي شدن تلويزيون مطمئن شويد و سپس براي رفع آن اقدام كنيد. براي اين منظور ابتدا به تنظيمات تلويزيون رفته و قسمت General را انتخاب كنيد. روي گزينه System Management كليك كنيد و سپس روي گزينه System Management كليك كنيد تا براي بررسي ويروس ها وارد اسكن تلويزيون شويد. سپس با انتخاب Smart Security تلويزيون را اسكن كرده و به قسمت اسكن برويد. اگر تلويزيون هوشمند داراي ويروس باشد، بايد از طريق روش هاي زير شناسايي و شناسايي شود و بايد رفع شود.

 

نصب آنتي ويروس در تلويزيون

يك آنتي ويروس مناسب نصب كنيد

در اين موارد، استفاده از راه حل هاي آنتي ويروس در تلويزيون هاي هوشمند براي حذف ويروس ها مهم است. يكي از بهترين راه ها نصب يك آنتي ويروس مناسب بر روي تلويزيون هاي مدرن و به روز است. در صورت وجود آنتي ويروس بر روي تلويزيون، با حذف ويروس هاي مضر، عملكرد دستگاه بهبود يافته و امنيت دستگاه افزايش مي يابد.

هنگام خريد آنتي ويروس بايد در نظر داشته باشيد كه بر اساس سيستم عامل تلويزيون مورد نظر شما انتخاب شده است. برخي از آنتي ويروس ها رايگان نيستند و بايد هزينه اشتراك آنها را پرداخت كنيد. توجه: برخي از تلويزيون هاي هوشمند به آنتي ويروس نياز ندارند. در مقابل، با اتصال به اينترنت، آنتي ويروس به طور خودكار فعال مي شود و ويروس ها را حذف مي كند.

براي راه اندازي آنتي ويروس، پس از نصب آن بر روي تلويزيون، گزينه اسكن را انتخاب كنيد تا برنامه بتواند دستگاه را اسكن كرده و ويروس ها را از بين ببرد. لازم به ذكر است كه براي اين كار بايد از ماوس استفاده كنيد. بنابراين اين روش فقط براي تلويزيون هاي هوشمند جواب مي دهد و براي از بين بردن ويروس ها در دستگاه هاي ديگر بايد از برنامه هاي مخصوص همان دستگاه استفاده كرد.

گيركردن تلويزيون در لاگ يكي از رايج ترين مشكلاتي است كه كاربران با آن مواجه هستند و تلاش افراد براي رفع مشكل در اين موارد اغلب بي نتيجه مي ماند. اغلب وقتي مردم با اين مشكل مواجه مي شوند، گم مي شوند و نمي دانند براي حل آن چه بايد بكنند. از اين رو در اين مقاله به راهكارهايي براي حل مشكل باقي ماندن تلويزيون روي لوگو مي پردازيم. اگر شما نيز با اين مشكل دست و پنجه نرم مي كنيد، بهتر است تا پايان بحث با ما همراه باشيد.

دليل گير كردن لوگو روي شفحه نمايش

يك تصوير تلويزيون ثابت به دلايل مختلفي رخ مي دهد. در بيشتر موارد زماني كه اين مشكل پيش مي آيد، سيستم عامل تلويزيون آسيب مي بيند. معمولا كاربراني كه سيستم عامل دستگاه خود را آپديت نمي كنند با چنين مشكلاتي مواجه مي شوند. مشكلات مادربرد يا خرابي سخت افزاري نيز در بروز اين مشكل موثر است.

يكي ديگر از دلايل گيركردن تلويزيون روي لوگو آسيب ديدن برد اصلي دستگاه است. برد اصلي يكي از قطعات مهم دستگاه است و تعمير برد اصلي تلويزيون نياز به تخصص و تجربه زيادي دارد. اگر مشكل از برد اصلي است، هرگز سعي نكنيد خودتان آن را برطرف كنيد. زيرا مي تواند آسيب بيشتري به تلويزيون وارد كند و در نهايت بايد هزينه زيادي براي تعمير آن بپردازيد.

راه هاي حل مشكلات تصوير گير كرده

راه حل اول

يكي از راه هاي ساده و راحت كمك گرفتن از منوي تلويزيون براي حل مشكل است. اكثر مشكلاتي كه براي تلويزيون ايجاد مي شود معمولاً از طريق منو قابل حل هستند. اگر مي توانيد منو را ببينيد، در صورت امكان دستگاه را بازنشاني كنيد.

راه حل دوم

راه ديگر اين است كه تلويزيون را از برق بكشيد و حدود يك دقيقه آن را خاموش كنيد. پس از آن، دستگاه را روشن كرده و آن را بررسي كنيد. گاهي اوقات اين تابع مشكل گير كردن تصوير را حل مي كند.

راه حل سوم

يكي از موثرترين راه ها براي حل مشكل گيركردن تلويزيون روي لوگو، راه اندازي مجدد دستگاه است. براي اين كار ابتدا تلويزيون را از برق بكشيد و سپس دكمه پاور را به مدت 19 ثانيه نگه داريد. بعد از اين مدت، ببينيد آيا مشكل حل شده است.

راه حل چهارم

گاهي اوقات به دليل نصب نشدن سيستم عامل، تصوير مسدود مي شود، در اين صورت بايد نصب صحيح تلويزيون تاييد شود.

تلويزيون روي لوگو مشكلي است كه در برندهاي مختلف تلويزيون مانند ال جي، سامسونگ، اسنوا، دوو و غيره رخ مي دهد و اگر با هيچ يك از روش هاي ذكر شده در بالا موفق به حل مشكل نشديد، بهتر است از كمك بگيريد. يك تكنسين كار تعمير را مي توان به راحتي با بررسي تلويزيون مشاهده كرد. گاهي اوقات، يك تكنسين مي تواند با بوييدن قطعات، تشخيص دهد كه كدام قسمت مقصر است. اگر سيگنال به دليل آسيب به برد اصلي روي تلويزيون گير كرده باشد. براي تعمير AC آن قسمت بايد برنامه ريزي كنيد. اگر مادربرد تعمير و آسيب ديده است، بهتر است آن را تعويض كنيد.

رفع مشكل ويروسي شدن تلويزيون

خدمات تعمير تلويزيون

ابتدا كارشناسان نمايندگي تعميرات تلويزيون هزينه تعمير را بررسي و محاسبه مي كنند. هزينه بستگي به نوع خرابي دارد. در صورتي كه تلويزيون نياز به تعويض قطعه نداشته باشد، هزينه تعمير فقط توسط مشتري دريافت مي شود، اما در صورت تعويض قطعه در مراحل تعمير، هزينه تعمير نيز دريافت مي شود.

از آنجايي كه ممكن است تلويزيون در حين حمل و نقل آسيب ببيند، يكي از خدمات اين مجموعه تعمير در محل مي باشد. همچنيني اگر تلويزيون شما شكسشته است پس نياز به تعمير تلويزيون شكسته خواهيد داشت.اگر تعمير يونيت زمان زيادي ببرد و تكنسين فكر كند كه بايد جابجا شود، اين موضوع با مشتري در ميان گذاشته مي شود. نمايندگي تعميرات تلويزيون خدمات خود را به صورت شبانه روزي ارائه مي كند تا رضايت كامل شما عزيزان را تضمين كند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۶ آذر ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۲۶:۴۲ ] [ پوران دخت خدابخش ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

بهترين و با كيفيت ترين مقالات و آموزش ها را ميتوانيد در وبلاگ ما مشاهده كنيد. اينجا همان جايي است كه شما به مهارت و اطلاعات مورد نياز براي آشنايي و تعمير وسايل مد نظر خود را به صورت كامل و همچنين كاربردي كسب ميكنيد.
نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی