تعمير لپ تاپ دل
آموزش كامل و جامع تعمير لپتاپ دل
آبخوردگي گوشي آيفون، موضوعي است كه در اين مطلب به بررسي آن مي پردازيم. به طور كلي آبخوردگي آيفون اتفاقي است كه موجب نگراني كاربران مي شود. البته اين نگراني كاملا به حق است چرا كه در صورت بروز اين اتفاق، قطعات و مدارهاي داخلي گوشي به شدت در معرض خطر قرار مي گيرند. در اين مقاله ما آبخوردگي آيفون را بررسي كرده و راه حل هاي كاربردي را به شما عزيزان ارائه مي دهيم كه با اجراي آنها مي توانيد از بروز مشكلات جدي تر در آيفون خود جلوگيري نماييد. در برخي موارد، ورود آب به گوشي نيازمند بررسي و تعمير دستگاه توسط افراد متخصص و داراي تجربه است.

راه هاي خشك كردن گوشي آيفون

اگر بنا به هر دليلي آيفونتان با آب در تماس بود و يا حتي در آب غوطه‌ور شد به هيچ وجه تمركز خود را از دست نداده و اصطلاحا هول نشويد. خونسردي خود را حفظ كرده و اعتماد به نفس داشته باشيد. در اين شرايط حفظ خونسردي به افزايش سرعت عمل و دقت شما كمك به سزايي مي‌كند. سرعت عمل شما در اين شرايط از اهميت فوق‌العاده‌اي برخوردار است. سعي كنيد هر چه سريع‌تري آيفون خود از محلي كه آب در آن وجود داشته خارج كنيد. اگر آيفون به درون كاسه توالت افتاده بايد سريعا آن را از محل مورد نظر خارج كنيد. فراموش نكنيد كه هر چقدر مدت زمان تماس آيفون شما با آب بيشتر باشد، خطر خراب شدن آن هم بيشتر مي‌شود.

نكات مهم در برخورد با گوشي آبخورده اپل

  • حتما گوشي رو خاموش كنين
  • حتما باتري رو خارج كنين
  • حتما سيم كارت رو خارج كنين
  • به هيچ وجه گوشي رو تكون ندين و ضربه بشه وارد نكنين؛ حتي فوت هم نكنين
  • حتما با ترفند هايي كه ياد داديم گوشي رو خشك كنين

تعميرات موبايل اپل

تعميرات موبايل اپل بايد به صورت تخصصي و در محيطي مجهز انجام شود. اگر تجهيزات مورد استفاده در اين فرايند فرسوده بوده و يا تعميركار، تخصص و مهارت كافي را در اين زمينه نداشته باشد، دستگاه به درستي تعمير نشده و چه بسا با مشكلات جدي تري هم مواجه شود. از اين رو نمايندگي اپل، اقدام به ايجاد واحدي مجهز براي اين كار نموده است. واحد تعميرات موبايل در اين نمايندگي، به پيشرفته ترين ابزار و برنامه هاي تعميري روز دنيا مجهز شده و كارشناسان ارشد دو حوزه سخت افزار و نرم افزار، در آن فعاليت مي كنند.
از اين رو مي توان سطح تعميرات در اين واحد را تخصصي دانسته و به كاربران اين اطمينان را داد كه مي توانند گوشي خود را مثل روز اول از همكاران ما تحويل بگيرند. گفتني است اقدامات لازم براي رفع مشكل آبخوردگي گوشي اپل نيز در اين واحد به صورت تخصصي انجام مي شود.
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۲۴:۰۵ ] [ پوران دخت خدابخش ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

بهترين و با كيفيت ترين مقالات و آموزش ها را ميتوانيد در وبلاگ ما مشاهده كنيد. اينجا همان جايي است كه شما به مهارت و اطلاعات مورد نياز براي آشنايي و تعمير وسايل مد نظر خود را به صورت كامل و همچنين كاربردي كسب ميكنيد.
نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی