تعمير لپ تاپ دل
آموزش كامل و جامع تعمير لپتاپ دل
2-اتيل هگزانول يك الكل داراي هشت شاخه كربن و يك مايع بي رنگ است كه به مقدار كمي در آب محلول است اما در اكثر حلال‌هاي آلي محلول است.
 اين ماده در مقياس گسترده (> 2،000،000،000 كيلوگرم در سال) براي استفاده در كاربردهاي بي‌شمار از قبيل حلالها ، طعم دهنده‌ها و رايحه‌ها توليد مي‌شود و به‌خصوص به عنوان پيش ماده توليد ساير مواد شيميايي مانند نرم كننده‌ها و پلاستيك كننده‌ها استفاده مي‌شود.
در رايحه‌هاي گياهان طبيعي با آن روبرو مي‌شويد و بوي آن "سنگين، خاكي و كمي گلدار" براي آنانيومر R و "عطر و بوي سبك و شيرين گل" براي آنتيومر S گزارش شده است.
انشعاب در مولكول 2-اتيل هگزانول از متبلور شدن آن جلوگيري مي‌كند و در نتيجه نقطه انجماد آن بسيار كم است. استرهاي 2-اتيل هگزانول به طور مشابه تحت تأثير قرار مي‌گيرند و بنابراين به عنوان ماده اوليه در توليد پلاستيك سازها و روان كننده‌ها كاربرد دارند و حضور آن به كاهش ويسكوزيته و پايين آمدن نقاط انجماد كمك مي‌كند.

نكات ايمني در هنگام استفاده از 2-اتيل هگزانول

موجب تحريك و قرمزي و درد در پوست و چشم ها مي شود.
بلعيدن آن خطرناك است و تهوع، سرگيجه و كاهش كارايي سيستم اعصاب را به دنبال دارد.
اين مايع قابل احتراق است.

خواص فيزيكي و شيميايي دواتيل هگزانول

ظاهر: مايع بي رنگ
نام شيميايي: 2-اتيل هگزانول
مترادف ها : ايزواكتانول، ايزواكتيل الكل، 2-اتيل هگزيل الكل، اكسواكتيل الكل، 2-اتيل هگزانول
فرمول مولكولي : C8H18O
وزن فرمول: 130.23
نقطه ذوب: -76 درجه سانتيگراد
نقطه جوش: 183-186 درجه سانتيگراد
چگالي: 0.833 گرم در ميلي ليتر
نقطه اشتعال: 171 درجه فارنهايت
انحلال پذيري : نامحلول در آب
خواص شيميايي : داراي بوي ملايم، روغني، شيرين و كمي گلي است كه يادآور گل رز و طعم شيرين با رايحه ميوه اي است.
مزاياي خاص: وزن مولكولي كم و ايجاد تعادل مناسب در فرمولاسيون هاي به كار برده شده است.

ايمني دواتيل هگزانول

اين ماده با انتشار دود و بخار شديد تجزيه مي‌شود و يك حلال كم فرار است و گرماي احتراق 2-اتيل هگزانول 1263.81- كيلوكالري در مول در دماي 25 درجه سانتيگراد است. در حالي كه گرماي تبخير حدود 10.8 كيلو كالري در مول در نقطه جوش است.
گازهاي قابل اشتعال و يا سمي از تركيب الكل ها با فلزات قليايي، نيتريدها و عوامل كاهنده قوي توليد مي شوند. دواتيل هگزانول با عوامل اكسيد كننده قوي و اسيدهاي قوي ناسازگاراست. اين تركيب يك آلاينده است و پوست، چشم و مجاري تنفسي را تحريك مي كند. همچنين مي تواند باعث تهوع و سردرد پس از استنشاق و اسهال و استفراغ پس از مصرف شود. قرار گرفتن در معرض طولاني مدت يا مكرر مي تواند منجر به چربي زدايي پوست و سوختگي و تحريك پوست شود.
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۲۷:۵۸ ] [ پوران دخت خدابخش ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

بهترين و با كيفيت ترين مقالات و آموزش ها را ميتوانيد در وبلاگ ما مشاهده كنيد. اينجا همان جايي است كه شما به مهارت و اطلاعات مورد نياز براي آشنايي و تعمير وسايل مد نظر خود را به صورت كامل و همچنين كاربردي كسب ميكنيد.
نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی