تعمير لپ تاپ دل
آموزش كامل و جامع تعمير لپتاپ دل

فاجعه‌اي كه به احتمال زياد همه‌ي ما تا به حال آن را حداقل يك بار تجربه كرده‌ايم از دست رفتن اطلاعات موجود بر روي هارد درايو، فلش مموري، حافظه داخلي تلفن همراه، كارت SD و دوربين ديجيتال است.

پاك شدن اطلاعات موجود بر روي انواع حافظه‌هاي ذكر شده مي‌تواند به دليل وارد شدن ضربه فيزيكي، نفوذ آب به درون دستگاه، فرمت شدن، خطا و اشتباه انساني و غيره اتفاق بيفتد. حال براي بازگرداندن اطلاعات از دست رفته و احياي حافظه‌ي نابود شده چه مي‌توان كرد؟

بسياري افراد در اين مواقع كار را تمام شده مي‌دانند. اما بايد بدانيد كه راه‌هاي زيادي براي بازگرداني تصاوير و فايل‌هاي از دست رفته شما وجود دارد كه در ادامه به يكي از آن‌ها خواهيم پرداخت.

قدم اول: در اولين مرحله به محض اينكه متوجه شديد تصاوير مورد نظر شما پاك شده است، هيچ اقدامي انجام ندهيد يعني ديگر هيچ فايلي را بر روي كارت حافظه خود كپي نكنيد و بلافاصله كارت حافظه را از گوشي، دوربين يا تبلت خود خارج كنيد.

قدم دوم: در مرحله بعد به يك نرم افزار بازيابي اطلاعات احتياج داريد كه مي‌توانيد در اين مورد از نرم افزار Recuva براي ويندوز كه رايگان نيز است استفاده كنيد.

قدم سوم: نرم افزار مورد نظر را دانلود كرده و بر روي سيستم خود نصب كنيد.

قدم چهارم: در هنگام اجرا برنامه از شما مي‌خواهد كه نوع فايل مورد نظرتان را براي بازيابي انتخابي كنيد و در اين قسمت مي‌توانيد نوع فايل‌هايي كه از دست رفته را اعم از عكس، فيلم، موسيقي، اسناد متني و… را انتخاب كنيد.

در ادامه، برنامه از شما مي‌خواهد كه مسير فايل‌هاي از دست رفته خود را تعيين كنيد. در اين هنگام كارت حافظه خود را به كامپيوتر متصل كرده و از داخل برنامه درايو مربوط به كارت و محل فايل‌هاي از دست رفته را تعيين كنيد. پوشه تصاوير در گوشي‌هاي همراه و دوربين‌هاي ديجيتال معمولاً با نام DCIM مشخص مي‌شوند. در صورتي كه پوشه مورد نظر نيز از بين رفته باشد مي‌توانيد كل كارت حافظه را براي جستجو انتخاب كنيد.

پادكست با موضوع ريكاوري حافظه و بازيابي اطلاعات

در اين پادكست، به ريكاوري حافظه و بازيابي اطلاعات مي‌پردازيم و نكات مهم مربوط به آن را بررسي مي‌كنيم. حجم اطلاعاتي كه افراد نياز به ذخيره آنها دارند، روز به روز در حال افزايش است: مانند عكس‌ها و فيلم‌هايي كه روزانه با تلفن همراه گرفته مي‌شود، اطلاعات بانكي و مالي يا اطلاعات مهم سرمايه و كسب‌وكار؛ اين حجم از داده‌ها و اطلاعات بايد جايي براي ذخيره داشته باشند اما امنيت آنها نيز بايد تأمين شود. اما اگر در RAID بندي هارد مشكلاتي به وجود آمده باشد، براي بازيابي و ريكاوري اطلاعات چه كاري بايد انجام دهيم؟ با ما در اين پرونده همراه باشيد.

در اين پادكست به موارد زير پرداخته مي‌شود:

دلايل اصلي از بين رفتن اطلاعات

تفنگ ميخكوب آهن

دلايل خرابي هارد

راهكارهاي پيشگيرانه براي جلوگيري از فقدان اطلاعات

دلايل از دست رفتن اطلاعات RAID

۸ نكته مهم در ريكاوري و بازيابي RAID

Firmware چيست؟

علايم و نشانه‌هاي خرابي Firmware

بازيابي و ريكاوري اطلاعات هارد با مشكل فريمور

قدم پنجم: در صفحه آخر بر روي Scan كليك كنيد تا برنامه جستجوي فايل‌هاي از دست رفته را براي شما آغاز كند. در صورتي كه عكس‌هاي از دست رفته شما بازيابي شود نام آن‌ها در صفحه جستجو مشخص مي‌شود. سلامت فايل‌هاي پيدا شده نيز با رنگ‌هاي سبز، زرد و قرمز توسط نرم افزار مشخص مي‌شود. در قسمت Advance نيز مي‌توانيد نوع فايل‌هايي كه قصد پيدا كردنشان را داريد با استفاده از پسوندهاي موجود فيلتر كنيد.

قدم ششم: در مرحله آخر تمام فايل‌هايي را كه مي‌خواهيد بازيابي كنيد انتخاب كرده و گزينه Recover را كليك كنيد. در اين قسمت برنامه از شما يك آدرس جديد مي‌خواهد كه بتواند فايل‌هاي بازيابي شده را در آن قرار دهد. بهتر است در اين مرحله، محل مورد نظر براي بازيابي فايل‌ها را مجدداً كارت حافظه انتخاب نكرده و يك محل در كامپيوتر خود را براي اين كار تعيين كنيد.

ريكاوري رم

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ] [ ۰۱:۲۱:۱۰ ] [ پوران دخت خدابخش ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

بهترين و با كيفيت ترين مقالات و آموزش ها را ميتوانيد در وبلاگ ما مشاهده كنيد. اينجا همان جايي است كه شما به مهارت و اطلاعات مورد نياز براي آشنايي و تعمير وسايل مد نظر خود را به صورت كامل و همچنين كاربردي كسب ميكنيد.
نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی